Dagens lista

Stal listan helt kallt av Janina. Kände att det var en helt okej lista att gå besvara idag.
 
Hur mår du idag? 
Jag mår riktigt bra faktiskt. Har fått ny energi och overall positivity i mitt liv som jag njuter massor av. Just idag kände jag mig dock ganska slutkörd, men fick en välbehövlig hemmadag för mig själv.
 
Vad åt du till frukost? 
Hann inte äta något, så det blev en kaffe på jobbet istället. 
 
Vad har du på dig?
Oliver's Inn 32-års t-skjorta och världens bästa leopardmönstrade byxor. Har då alltså bytt om till mysklädsel. Tidigare idag hade jag på mig en beige tröja med en vit skjorta under till ett par svarta byxor.
 

Har du några smycken på dig?
Nope.
 
Vad lyssnar du på idag? 
Jag har faktiskt hunnit lyssna på tre olika poddar idag. Ett avsnitt av Stuff You Should Know samt nyaste avsittet av både Ted och Kaj -podden och Therese och Zäta.

Vem sov du senast med?
Hahhahaha. Mitt minne går inte så långt bak.
 
Dagens bästa? 
Solen som värmde sådär mysigt som bara solen kan. 
 
 
Dagens sämsta? 
När jag knäppte på TV:n och såg att Kanada leder 4-2, vartefter de gjorde ett femte mål. Dock hade jag inte förväntat mig så mycket annat om jag ska vara riktigt ärlig. 

Vad köpte du senast?
Ett par nya löpskor! Inte världens fagraste, men vi får hoppas de gör sitt jobb bra. Sökte efter ett par som var både stabila och bra på stötdämpning. Därav fick ett par Asics skor följa med mig hem.


Vad ska du göra imorgon?
Ska med ett leende på läpparna gå till jobbet, handla mat och ta en löptur. Om jag hinner och orkar kanske jag även tar tag i städningen eller tvätten.