(Almost) Everyday Makeup

Tycker det är spännande att se hur sminket sakta men säkert byt uts mot något annat och vad man använder mer eller mindre dagligen. Dessa produkter (förutom solglasögonen) är alltså vad ni skulle hitta i min sminkväska just nu:



Till ögonen använder jag:
  • Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade i färgen Chocolate
  • Anastasia Beverly Hills Brow Wiz Pencil i färgen Dark Brown
  • Rimmels Scandal Eyes Retro Glam mascara
  • Maybellines Color Tattoo 24 Hours Gel Eyeshadow
  • Ginta Tricots ögonfransböjare (som blir värdelös efter några månader)

Till ansiktet använder jag:
  • Oriflames Tender Care
  • Mary Kays Foundation Primer med SPF 15
  • L´Oreals Match Perfection Highlighter/Concealer
  • L´Oreals Infallible Foundation
  • Lumenes Translucent Mineral Loose Powder
  • Rimmels Natual Bronzer
  • H&Ms Blusher
  • Real Techniques Buffing, Blush och Contour -penslar
  • Dermosils någon puderborste
Om ni har några frågor om någon av produkterna ovan, är det bara att lämna en kommentar så ska jag svara på dem så gott jag kan. Favoriter i sminkväskan: Dipbrow Pomade, Color Tattoo ögonskuggan, Tender Care och penslarna jag använder. Här hittar ni mitt förra Everyday makeup -inlägg.