skratt och mera skratt

Hey sötnosar, just nu sitter jag och checkar in Dr. Phil i väntan på att mitt kära Days Of Our Lives  ska börja. Det är många som inte förstår sig på det men, det är faktiskt ganska bra, även om det ibland kan vara lite knäppt.

Usch, usch, usch, idag måste jag börja läsa på tyska provet. Blä. jag har inget emot att göra prov, men jag hatar att läsa till prov. Tänker antagligen skriva upp alla ord ( ett tips till alla som läser på prov till språk! Ta ett papper och skriv upp alla ord på både svenska och det språket du läser en eller ett par gånger ) för det hjälper mega massor!

Haha, idag har jag faktiskt skrattat flera gånger med Josefina så jag har börjat gråta! :D Ingen fattar hur kul allt egentligen var, inte ens om jag skulle förklara. Inte ens de som satt och hörde och såg på fattade nästan nåt. Men vi skrattade bland annat åt punkter, gårdagens cheerleading träning och åt en massa olika undersktifer :D

Yaay! Ikväll kommer det både Gossip Girl och O.C. favorit programmen för tillfället efter som att Desperate Housewives är på paus, det är icke sa nicke roligt. Enda serien jag har följt med enda sedan den började komma och så går den på paus, suck (läs snyft). Vilka/vilken serier följer ni med?

1
Anonym

altså ja börja just skratta då ja tänkt på va vi egentligen skratta åt:D haha:DD