Gute Nacht meine Freundinnen!

Vet inte riktigt ännu om jag ska våga mig på träning. Tar i varje fall med mig träningssaker till gymnastiken imorgon då vi ska ha cirkelträning. Men saken är den, att jag fortfarande hostar och håller på emellanåt, blir utmattad femton gånger snabbare än normalt, så jag vet inte om det är så jättebra ide att träna.

Har ni förresten tänkt på att om man skriver "jätte roligt" så betyder det "stor roligt" men när du skriver "jätteroligt" så betyder det "jätteroligt"! Det är så roligt ibland när man läser ord som inte är sammansatta och börjar tänka på vad orden egentligen betyder. Eller okej, när man börjar göra det, då måste man nog ha supertråkigt. Men jag brukar tänka på det när jag skriver. Haha :D

1
janina

eller att de e sånt "skoj som jättar brukar hålla på me" :D jätte = en stor..jätte. o roligt. typ som "emma roligt" = sånt du tycker e kul JAJA DU FATTAR ok moi älskar dej <3