I'm a starboy

Sitter och halvgråter (ok, lite drama queen) med uppgifter i en kurs för tillfället. Skriver tent i kursen i fråga på fredag, så tills dess ska jag ha lärt mig allt jag håller på med utantill. Formler och grejer är inte min cup of tea. Har inget emot dem så länge jag förstår dem och kan kolla upp dem. Men när man ska memorera mer eller mindre 20 (inte drama queen, this is real) olika fromler så blir jag aningen frustrerad och uppgiven.
 
 
Vaknade 7:45 idag och skulle befinna mig i skolan 8:15 för att lyssna på när Janina presenterade sitt examensarbete. Hann i god tid med en minuts marginal! Har även hunnit gå på promenad med hunden, shoppa julklappar med mor och syster samt nu gjort klart en skoluppgift.
 
Något som slår mig nu som då, är att jag snart inte alls kommer ha lika mycket engelska i mitt liv. Det gör mig ledsen. Jag verkligen älskar att få använda det engelska språket. Både i skrift och tal. Försöker fundera och klura ut sätt jag fortfarande kan behålla engelskan i min vardag. Att höra och läsa engelska är inte värst svårt, det består min vardag av oberoende, men att få prata och skriva engelska blir en challenge. 
1
Agnes

Förstår att det är sjukt jobbigt med tentan och det... Du får tänka att det värsta som kan hända är att du får göra om den.. Bilden var superfin och jag hoppas att det går superbra på tentan! :D

Svar: Tack för dina fina ord! <3
emma