Pleppo TVÅ!

Vi mårar åpå. Som jag har skrattat ikväll! Som farsdagspresent bjöd jag och syrran familjen på teater. Jag vågar nästan påstå att Pleppo (ett) var den senaste teatern jag såg? Rätta mig om jag har fel. Vi tyckte det var en lämplig farsdagspresent i och med att vi senast också såg Pleppo med familjen. 
 
Otroligt bra teater och det är så imponerande hur två personer kan göra så bra ifrån sig på så många olika sätt. Vi satt alla och skrattade oss igenom hela teatern och mellan varven vred vi oss i skratt. Har ni möjlighet ska ni absolut gå se den! Må dock vara svårt att förstå allt ifall man inte är bekant med dialekter. (Janina, jag syftar lite på dig här.)
 
 
1
janina kronlund

Tyst nu :'D BEKANT e jag ju nuförtiden, finns bara så myki konstiga never heard-uttryck osv som e oförståeliga heheheh

Svar: heheh, ja vet ;)
emma