Prinsesstårta

Hello friendz. Med z för att vara lite cool och en gnutta rolig. Z gör allt lite bättre. Må vara ensam om denna åsikt. Ok, vi går vidare. 7:20 var klockan när jag öppnade ögonen. Tog dock närmare en timme och två koppar kaffe för ögonen att gå från supermegajättetrötta till normalt läge. Försökte studera flitigt några timmar före jag skrev tent klockan 11:00.
 
Efter tenten lunchade jag och mamma vid Spices. Undrade då om jag någonsin kommer tröttna på maten där. Konstaterade ganska kvickt att det kommer jag knappast göra. Fortsatte sedan med lite julklappshandling! Så nu är majoriteten av julklapparna inhandlade. 
 
 
På kvällskvisten (fint ord, fin klang) besökte vi farbror och kusinerna, eftersom kalas stod på schemat. Livligt prat och prinsesstårta beskriver kvällen ganska så fint. Skamlöst bad jag alla som inte ville äta sin marsipan att skänka den till mig. Marsipanen på prinsesstårta är det bästa med hela kakan. Fint så!