Highlight junkie

 
Tänkte bjuda på en till #FOTD. Känner att jag vill blogga mera om smink eftersom det just nu är pretty much my life. Jag tycker det är så härligt då man varje dag kan vakna upp och göra något nytt. Prova något annorlunda eller bara välja färg och dylikt efter humör. 
 
 
Om det är något jag älskar, är det nog highlighters. Är mästare på att använda alldeles för mycket, men det är bara så otroligt fint. Känner nästan en likadan kärlek för highlighters som NikkieTutorials. Ju mer desto bättre. Dessutom bär jag idag min nya highlighter, som jag tänke visa upp i ett annat inlägg med lite annat mysigt smink.
 
face of the day - fotd - smink
2
josephine

Skönt med fredag va?! Ha en super mysig kväll, kram<3

sanna hyvärinen

Vad duktig du är! Håller du på att utbilda dig? :)

Svar: Oj, tack ska du ha! :) Nej, utbildar mig inte. Bara av kärleken till smink jag håller på :)
emma