Lördag i sängen

Idag går Galan 2016 av stapeln och jag kan inte närvara. Det var meningen att jag skulle gå dit med Josefina, men eftersom min nacke bestämde sig för att krångla till sig så får jag följa med live streamen från sängen istället. Var en sväng via akuten igår och fick tre sprutor samt medicin som ska tas i en vecka framåt. 
 
 
Är smått orolig över hur länge det kommer ta för nacken att återgå till normalt läge denna gång. Hade samma ondska i nacken tidigare i år, närmare bestämt januari. Två dagar före Brobyggarna skulle dra på Skiweek till Åre. Typiskt. Nacken återhämtade sig ordentligt först medan jag var i Tyskland, ungefär 3-4 månader efter händelsen (vaknade, vände på huvudet och ett hårt knax hördes). Vet fortfarande inte vad det är, men antagligen någon slags muskelkramp som inte alls vill ge sig. Fick dock inte tillbaka den rörlighet jag haft i nacken innan.
1
Sarah

Shit vilken bild, så snygg du e!! *hjärtögon

Svar: tack<3
emma