Lördag

 
Steg upp vid åtta för att få en tidig start på dagen så att jag kanske kan lata mig senare ikväll. Har massvis med skoluppgifter som borde göras. Satt vid matbordet då jag skymtade lite solsken i en svag rosa nyans, steg upp och kollade ut genom fönstrer mot åkrarna. Jösses vad vackert det var! Åkrarna bara glittrade av solens första strålar och jag var tvungen att springa ut med kameran i högsta hugg.
 
Fick en del mysiga bilder som jag tänkte ladda upp senare, eftersom jag verkligen måste ta itu med en del skolarbeten först. Kompromissade med mig själv lite och tillät mig redigera en bild nu och resten efter x antal skolarbeten. Passligt så. Kanske motiverar mig till att börja jobba genast efter detta inlägg.
1
ddianasliv.blogg.se

Vilken otroligt vacker bild!

Svar: Tack ska du ha! :)
emma