My face again

 
Måste ge en stor fet tumme upp åt alla sminkbloggare som tar grymma bilder på sina sminkningar, det är banne mig svårare än det ser ut! På bild tycker jag alla mina sminkningar ser mer eller mindre lika ut, även om de i verkligheten ser olika ut. Jaja, jag antar man lär sig med tiden de bästa vinklarna. Övning ger färdighet osv.
 
En bidragande faktor kan ju vara att jag tycker om att hålla mig till liknande/samma färger. Borde bli bättre på att använda färg till ögonsminkningen. Varierande färg på läppstift har jag inget problem med, så borde nu försöka använda coolare färger även till ögonsminket.
 
 
face of the day - fotd - smink
1
Anonym

Varifrån e läppstifte? 😍😍

Svar: Det är köpt i USA, vid Sephora :) Men finns antagligen någonstans på internet! Stila All Day Liquid Lipstick i färgen Baci.
http://www.sephora.com/stay-all-day-liquid-lipstick-P374936?skuId=1777218&icid2=products%20grid%3Ap374936
emma