Throw back Thursday

 
Torsdag och temperaturen utomhus visar -0,8°C. Sitter med pappa vid köksbordet och redigerar bilder samtidigt som vi nostalgiserar (kan hända jag precis hittade på ett nytt svenskt ord) med härlig musik. Kan ärligt säga att jag inte minns när jag senast verkligen lyssnat på Judas Priest, Iron Maiden, Helloween, Metallica, Warlock, Alice Cooper o.s.v. En musikgenre som var otroligt stor för mig när jag var yngre. Njöt mycket av både rock och metal, gör det i och för sig fortfarande, men jag glömmer liksom bort att lyssna på det nu som då.
 
Om några timmar ska jag befinna mig i skolan. Går en kurs som heter Introduction to SAP, vilket jag känner kan vara ganska nödvändigt att lära sig om man tänkte söka jobb inom busiess-sektorn eller söka sig till storföretag. Anyway, nu ska jag gå klotta lite smink i ansiktet!