NYC VLOG - Day 1

 
Igår kväll satt jag och krafsade ihop min och Janinas första någonsin vlogg! Vet själv hur mycket jag älskar att kolla på vloggar och man får en helt annan känsla av saker och ting i en vlogg. Rörlig bild är otroligt härligt och en trevlig variation från vanliga bilder (även om jag även älskar dem). 
 
Vi bestämde oss att vlogga på engleska för att vi båda har vänner från all over the world och det kändes rättvist att alla skulle få ta del av vår resa. Speciellt eftersom bådas skrivna bloggar är på svenska.
 
Bilder kommer småningom också, jag lovar. Har massvis av dem. Blev lite otaggad på att redigera dem dock när jag märkte att fokus låg fel på ungefär 40% av bilderna. Så otroligt störande. När jag märkte det ville jag nästan bara gråta. Jag menar, ok om jag tar en oskarp bild i hemtrakten. Men är ju inte allt för ofta i New York.
manhattan - new york - new york city - resa - resor - video blogg - vlog - vlogg