I'm alive

Min stackars lilla blogg har verkligen sett bättre dagar. Har haft så mycker skola och jobb på sistone att jag försökt lämna bloggen åt sidan. Vilket jag verkligen gjort. Lever och mår bra dock! När jag fått all skola gjord får bloggen komma tillbaka till liv igen. Att blogga tar ändå alltid mera tid än man tänker sig och medan jag då sitter och redigerar en bild känner jag skuldkänslor över att jag inte gör skoluppgiter.
 
Anywho, ska försöka komma in i bloggandet igen så småningom. Har en tent på fredag morgon och ifall jag blir godkänd, har jag en kurs avklarad. På fredag kväll ska jag på Brogbyggarnas sjätte årsfest, vilket kommer bli supermys. Fick ett meddelande igår om att klänningen anlänt, så nu borde jag bara hämta den och be till gudarna att den passar. Hinner inte få en ny klänning tills fredag ifall den inte sitter. 
 
 
För er stackare (aka krigare, kämpare, fina människor) som kikar in här och för min egen skull ska jag bli bättre på att blogga. För det är så otroligt fint att ha möjligheten att gå tillbaka i arkivet och se vad man gjort, hur man tänkt och vad man drömt om. För att se hur man utvecklas som person. Vi må höras snart igen, puss ♥