#instagramtag

Vad heter du på Instagram?
@emsiieh


Hur många följer du och hur många följare har du?

Jag följer 532 och 788 följer mig.


Hur länge har du haft Instagram?

Mitt första inlägg var 18 juni 2011. Men hade Instagram en god stund före det också, men använde det mest som "redigeringsapp" och publicerade ingenting.


Vad står det i din profil?

 
Beskriver mest vilka olika kameror jag använder, hehe.


Hur ser din profilbild ut?

 
En bild från Snapchat med ett av favoritfiltren. 


Hur många inlägg har du totalt och hur många lägger du ut ungefär per dag?

I skrivande stund har jag 922 inlägg och har absolut ingen regelbunden uppdatering. Uppdaterar när jag känner för. Ibland flera gånger per dag, ibland en gång i veckan och ibland kan det bli en större paus.

 

Är likes och kommentarer viktiga enligt dig?

Till en viss del. Likes tycker man ju om, men kommentarer är nog härliga. Att någon orkar ta sig tiden att verkligen kommentera nåt ♥


Vad skulle du göra om alla dina följare blockerade dig?

Skratta. Alternativt fundera över vad jag gjort för hemskt för att varje människa som följer mig ska blockera mig.


Hur ofta kollar du på Instagram?

Ofta. Lite för ofta kanske. Men minst 1-2 gånger om dagen.


Brukar du ha filter på dina bilder?

Hahaha, alltid. Jag kan inte lägga upp en bild utan att 1) redigera bilden på djupet och 2) lägga på ett filter. Aden är favoritfiltret.


Brukar du hashtagga mycket?

Sällan och väldigt lite. 


Har du många selfies?

Njäe, tycker jag har ganska gott och blandat. Ser man som en helhet på mitt flöde har jag nog kanske minst selfies?


Använder du några andra sociala medier?

Jodå, Snapchat, YouTube och Facebook mest. Ibland även Twitter, Pinterest och Tumblr.

 

 
2
Lillemmish- mode - inspo - mamma till wille

ha en toppen onsdag =)

kramizz

janina

kramizz