Supersnabb makeover

 
Jag är så otroligt glad över att jag fick kidnappa mammas rullbord "Förhöja", från Ikea. I och med att jag har väldigt lite bänkutrymme i köket, så är jag tacksam över hur mycket rullbordet kommer vara till hjälp. Dessutom är det snyggt. Piffade dock upp det lite, med hjälp av enkelt dekorplast i marmor. Det gav ett lite intressantare utseende plus att det kommer vara mycket lättare att torka av när det behövs, tack vare plastytan. 
 
6
Joanna-Livet med psykisk ohälsa

Så snyggt

Svar: Tack ska du ha!
emma

janina kronlund

Gooorggg

Anna - Fotograf & Rovfågeltränare

Vad fint! Sen kan den ju få ytterligare ett piff om du målar den, jag hade nog målat i grått eller svart med den marmorn :)
Ska göra detta i köket och hoppas att det blir bra!

Svar: Hade tänkt måla den vit eller svart, men samtidigt gillar jag lite konstrasten då den är i ganska rå träfärg :)
emma

Tess

Så snyggt! :D

Helena

Supersnyggt!

capibapp.se

Att så lite kan göra så stor skillnad ) Snyggt