Stila Holiday Set 2016

 
Som en liten julklapp till mig själv beställde jag detta söta lilla läppkit. Dessa läppstift är i miniatyrformat (1,5 ml) jämfört med en som är normalstorlek (3 ml). Kitet heter Stay All Day, Sparkle All NIght och är limited edition. Jag tycker kit som dessa är bästa sättet att prova nya fräger/produkter. Var så nöjd med Stilas läppstift jag köpte i USA att jag var tvungen att testa fler färger.
 
 
Baci är faktiskt färgen jag köpte i USA, men tyckte det skulle vara en bra att ha en liten tub som man kan kasta i en liten väska. Favoriterna är nog Baci och Patina, men gillar alla sååå mycket. 
 
 
Formulan på läppstiften är väldigt bra. Det känns knappt att man har på det, är inte klibbigt men torkar inte ut läpparna och sitter som sten. I denna sminkning har jag Baci, denna Patina och denna Rubino (med en highligter ovanpå). Färgerna ser såklart väldigt olika ut i annat ljus, bilderna ovanför är fotade med blixt inomhus medan sminkningarna är fotade i naturligt ljus.
 
 
1
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Wow, så fina färger! :)

Svar: Visst! Gillar dem jättemycket.
emma