Times Square

Times Square är verkligen något som man inte kan förstå förrän man ser det. Lika härligt på dagen som på natten, med massa människor. 
 


en del av bilderna är janinas
18
Erica

Så fina bilder! Kan tänka mig att det är häftigt att stå där :D

Svar: Tack ska du ha! Det är det verkligen :)
emma

Felicia

vilka underbara bilder

Sarah Sjöstedt

vilka underbara bilder! måste vara riktigt häftigt att besöka :) påminner lite om Akihabara i Japan (med alla skyltar som lyser upp) men kan tänka mig att det är två helt olika upplevelser. Någon gång ska jag också uppleva Times Square :D

Carolina

Var där i somras och det var verkligen super häftigt!

tinabanck.blogg.se

Underbara stad! Älskar!

Marie Bergman

Härliga bilder :) Jag har inte varit i NY ännu men ska åka dit nästa år, längtar så!! :)

Longevity - en blogg om hälsa

Shit vad taxi haha

Emma -/ www.emmas.nu | mamma till Emilio | foto | vardag | skönhet och massa mer

Åhh min dröm är att åka dit! Och att se era foton.. jag vill bara klicka och beställa flyg dit! Underbara foton! Tack för att du delat dom :D

ida

Vilka häftiga bilder :)

Lovisa

Åh vad härliga bilder, längtar tills det blir min tur att se NY någon gång :'D

Josefin

Riktigt fina bilder! Älskar NY och Times Square :)

Amanda Niclasson

Grymt härliga bilder!

Madeliene

så härliga bilder! :)
Använder du dig av bloglovin?

veckomagasinet anne von porat

Ni ser ut att ha det väldigt roligt

Sofia

Åh vilka härliga bilder :) Skulle också vilja besöka time square ;D

mammatillmirakel.blogg.se

Åhh vill också åka dit!!! :)

Mikaela

Vilka underbara bilder :D

Yasmine

Älskade New York! Varit där MÅNGA gånger men längtar alltid lika mycket tillbaka dit varenda gång jag ser bilder därifrån! =) Den staden har nåt magiskt!