Den förlorade symbolen

 
Har precis läst ut Dan Browns bok "Den förlorade symbolen". Slukade genom två tredjedelar på några dagar. Tycker boken var så otroligt spännande, mystisk och bra. Den skapade tankar och tog fram ett intresse inom mig. Boken öppnade mina ögon på ett sätt ingen bok tidigare gjort. Otroligt bra bok, kommer definitivt läsa hans tidigare böcker.
 
Gillade att boken hade korta kapitel. Många gånger kan det kännas som att man "inte har tid" att läsa ifall ett kapitel är ca. 20 sidor långt. Men Kapitlen var passliga, ibland två sidor ibland många fler, men det kändes som att man kan börja ett kapitel även om man skulle ha endast två minuter på sig att läsa.
 
Läs den! Rekommenderar starkt!
3
Sarah

Underbart med bokrekommenderingar! Det behöver jag verkligen :} Måste ta och söka upp den där boken.. hihi

Åsa

Jag har Gåtornas Palats som cd-bok och den är inläst av den allra bästa. En superupplevelse om du bara kan koncentrera dig bättre än din pappa. ;)

Åsa

Jag har Gåtornas Palats som cd-bok och den är inläst av den allra bästa. En superupplevelse om du bara kan koncentrera dig bättre än din pappa. ;)