Back to School

 
Idag har skolan kickat igång och vi har agerat tutorer hela dagen. Hela veckan ska vi traska omrking i halare och dessa supersnygga (lol) tröjor. Vi har blivit tilldelade klasser och ska sköta om våra kids, as we call them. Borde sy på massvis av halarmärken idag ännu, men det blir nog en flera dagars process eftersom jag har femton märken att sy på.. Imorgon starar våra egna studier med Business French. Haha, har inte läst ett dugg franska tidigare så det återstår väl att se vad som händer :D
 
På tal om halarmärken osv så kom jag på en lysande idé idag! Jag ska köpa ett snyggt häfte, ta bild/rita av alla mina halarmärken, klistra in dem i häftet och skriva allt vad jag kan minnas om dessa märken och historierna de bär på. Man kommer knappast ihåg allt som hänt vid alla tillfällen om tjugo år, så vill jag föreviga minnena genom att skriva ner dem. Och hur kul kommer det inte vara att någon gång om x antal år ta fram det häftet och skratta åt allt man gjort?
 
1
TIDSTJUVEN

Kul idé med ett minneshäfte! :D

Svar: Visst! :D
emma