Now move your hips and dance like fish

Hallåå! Jag lever! Har äntligen lämnat in Foreign Trade projektet. 21 minuter före deadline, booyah. 29 sidor och en trött Emma senare var jag färdig med det. Nu i efterhand känns inte det projektet jobbigt, nästan tvärtom. Lärde mig en hel del och trivs med att analysera grejer.
 
De senaste fyra dagarna har vi haft mysiga studiecirklar här hemma. Vi har ändrat namnet Pent House till Plugg House. I söndags satt jag i tretton timmar famför datorn med skolarbeten. Pluggänget har bestått av Ludde, Ida, Janina, Sonja och Emmamae. Guld människor.
 
 
Vad som återstår denna vecka: en tent, en jobbtur, ett tal att skriva och hålla, en årsfest att gå på, träffa mi madre, en deadline. Just nu vill jag bara att denna vecka ska vara slut så jag kan andas i två sekunder före resten av månaden fortsätter. Jag ska ropa hallelujah högt över alla trädtoppar när vi om lite på tre veckor får sommarlov.