WKND 15 | Del 1



Helgen var alldeles fantastisk! Slänger in några bilder nu och några sedan senare. Men tågade alltså ner med min partner in crime till Helsingfors för att spendera helgen på Weekend Festival med artister som David Guetta, Hardwell, Armin van Buuren, Avicii och Martin Garrix.



Vädret var otroligt och endast några små droppar vatten föll från himlen under lördagen. Solnedgången var (som vanlgit) fantastisk. Grym feelis att stå hoppa och dansa till bra musik i solnedgången.


Förra året sa jag att jag ska ha en GoPro till årets festival. Sagt och gjort. I något skede tänkte jag också klippa ihop en liten snutt från helgen.



Superskoj att hitta bekanta på ett ställe med 60K personer. Spenderade sista timmarna med Joni och Benjamin, vilket var superskoj. Känns som att vinna på lotto när man ser någon man känner eftersom det är onödigt att tänka tanken att man får kontakt med någon pga urusel signal.

 
Vi hade även fixat tillfälliga tatueringar, såndär man hade när man var liten. Otroligt roligt och man ville bara klistra på sig så många man hade plats för. Kände mig som ett litet barn och kommer definitivt att använda dem igen!
 
Vill också slänga in ett stooort tack till Daniela som lät oss övernatta hos henne ♥ Det var riktigt guld.
festival - weekend festival - wknd - wknd15