Place your head on my beating heart

✝ adore me ✝
 
Skola och jobb stavas mina senaste dagar. På tre dagar har jag nu samlat på mig 22 timmar jobb plus cirka 12 timmar skola/skolarbeten. Känner mig redan slut och vet att jag har en skoldag från 10 till 16 imrogon, jobb från 12 till 17 på lördag samt avskedsfest att närvara vid på lördag. Hinner absolut inte ladda batterierna inför Pampasveckan som står och knackar bakom dörren.
 
På måndag är det åter igen skola som gäller, samt tentläsning. På tisdag har vi ett möte på jobbet, plus skola plus två tenter jag ska ha skrivet. Onsdag jobbar jag kväll och på torsdag efter skolan är det meningen att jag ska vara beredd på att fira Pampasveckan. Ne, fy sjutton vad det känns som att jag håller på gå in i en vägg just nu.
1
Selma

Låter som du skulle behöva en lugnande strandpromenad med en söt hund ikväll. :)

Svar: Absolut :)
emma